sâmbătă, 27 august 2011

Bad-Boys-Ultras

     Bad-Boys-Ultras,a luat nastere la data de 05.03.2010.Suntem o brigada formata din baieti , cu varstele cuprinse intre 16-20 de ani.Aceasta brigada ultras a fost infiintata , datorita entuziasmului , celor 2 lideri , Andrei si Denis,care conduc brigada si pana in momentul de fata !     Aceasta brigada , are ca scop sustinerea echipei favorite ,CSM Resita , clubul fanion al Resitei , care are ca nucleu , baietii din GRN-Guardia Rosso Nera , care au avut si vor avea un nume in fenomenul ULTRAS din Romania !
    Prima aparitie a acestei brigazi a avut loc la data de 5.03.2010 , in meciul cu Gloria Arad,am fost un numar de 8 persoane , mentionand ca despre fenomenul ULTRAS ,stiam doar eu si Andrei , restu incepatori dar care in prezent au devenit , zic eu , ULTRASI Adevarati.A urmat deplasare la Retezatul Hateg , ne-am prezentat mai bine , reusind sa adunam 15 persoane,multi dintre ei auzind la televizor,confundand fenomenul ULTRAS cu cel de HOOLIGANS , unii dintre ei fiind prima data prezenti intr-o grupare Ultras din Romania,dar cu totii au marturisit dupa aceasta deplasare , ca au fost incantati de ceea ce au vazut , baietii din GRN , facuse-ra , un show de zile mari.
      In cele din urma reusisem sa ne facem un banner de brigada , stiu ca am lucrat o noapte intreaga la el , eram atat de mandrii la terminarea acestuia , incat la etapa urmatoare am intrat cu 3 ore inainte de meci pentru a pune bannerul pe gardul sectorului galeriei .
     Am rezistat 1 an de zile,pana la o sedinta organizata , deoarece GRN era in protest , am renuntat si noi la sustinerea echipei , prezentandu-ne in continuare la meciuri ca simplii spectatori , a venit meciul cu Politehnica Timisoara 2011-2012 ( Cupa Romaniei) , meci care a unit cele 2 brigazi cat mai aproape , sustinandui pe baieti 120 de minute neconditionat !
                                                                            



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu